Forum www.dk2008.fora.pl Strona Główna www.dk2008.fora.pl
Drogowskazy kariery 2008
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ulotki, plakaty, naklejki - gdzie najtaniej?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dk2008.fora.pl Strona Główna -> Promocja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kuba




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:09, 08 Gru 2008    Temat postu: Ulotki, plakaty, naklejki - gdzie najtaniej?

Dział promocji również powoli zabiera się do roboty Very Happy

Czy ktoś zna jakieś dobre miejscówki gdzie można tanio coś wydrukować ? (tylko nie odpisujcie, że w biurze...)

Czy dostaniemy jakieś materiały promocyjne ze stolycy? ( plakaty i ulotki w formie materialnej albo jako aktywa niematerialne i prawne)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Berenz




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:50, 08 Gru 2008    Temat postu:

z centrali nic nie dostaniemy bedziemy musieli sciagnąc od sponsorów kase na to Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateusz.Jaroc




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska // Poznań

PostWysłany: Wto 15:33, 09 Gru 2008    Temat postu:

No to Kuba macie z Agata pierwsza misje zbadać rynek poznańskich drukarni i wybrać najtańsza. zróbcie sobie deadline do 19.12.2008 czyli do piątku przed świętami i 19.12 napiszcie na forum jaka drukarnie wybraliście i dlaczego ta. hmmm? ;>

Nawet najmniejsze misje (zadania) powodują że nie stoimy w miejscu ;]

DZIAŁAMY! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Agg




Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:34, 09 Gru 2008    Temat postu:

ze spokojem;) na dniach dostanę dostanę listę sprawdzonych i w miarę tanich drukarni;)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Agg dnia Wto 17:34, 09 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateusz.Jaroc




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska // Poznań

PostWysłany: Wto 19:41, 09 Gru 2008    Temat postu:

spoko ;] to czekamy na wynik waszej rozkminy ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Agg




Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:27, 11 Gru 2008    Temat postu:

no więc, dwie drukarnie LIM i AGRAF, sprawdzone, dobre i polecane. i w dodatku w jednej z nich zamawiał już kiedyśtam UAM. Smile
nie wiem jakie ilości gadżetów będą potrzebne ale im większe tym taniej wychodzi w przeliczeniu na sztukę. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Agg dnia Czw 11:28, 11 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateusz.Jaroc




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska // Poznań

PostWysłany: Pią 16:33, 12 Gru 2008    Temat postu:

To ile będzie gadżetów (jeśli będą?), plakatów, ulotek i innych bajerów to też wydaje mi się jest w waszych obowiązkach. Dowiedzcie się ile było rok temu? jak robił to UAM? albo porównajcie z podobnymi eventami (wampiriada, dni kariery). Potem wrzućcie info tutaj co ustaliliście i jakie założenia mieliście, żeby było wiadomo skąd te liczby.


Co do UAMu to oni nie wiele wiedzą o tym jak to organizowali Laughing Takie wrażenie odniosłem po rozmowie z koordynatorem z 2008 ;] ale może w kwestii promocji wiedzą więcej.

PS. Kuba fajny avatar Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mateusz.Jaroc dnia Pią 16:42, 12 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Agg




Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:04, 13 Gru 2008    Temat postu:

ilości zależą od budzetu;) no zobaczymy jak dalej. poszukiwania w toku;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateusz.Jaroc




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska // Poznań

PostWysłany: Sob 0:48, 13 Gru 2008    Temat postu:

Budżet powstaje w zależności od zapotrzebowania na pieniądze ;]

Dla Fundrisingu informacja o ilości materiałów promocyjnych też jest potrzebna, żebyś my wiedzieli ile tak naprawdę potrzebujemy tych pieniąsów ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hania




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:41, 14 Gru 2008    Temat postu:

no to na szybko wyliczenie:

plakaty:

ile plakatów można powiesić na AE? 5
ile w akademikach? max 20
ile w innych uczelniach? kolo 30 jeśli uwzględnimy wszystkie poznańskie wyższe łącznie z wyższą szkolą tego i owego itp
otoczenie uczelni - ksera, sklepiki - max 15
do tego plakaty na tablice w dniach eventów: 30
no i wyszło 100

ulotki:

rozkładane na stołach w A, zostawiane w kserach, zostawiane w innych uczelniach z plakatami. ulotki w formie teaser - jakies chwytne hasło i logo DK, zaczepka Smile
myślę, że ok 1 000 na zaciekawienie wystarczy

teczki:
jeśli mamy je rozdawać razem z agendą całą to musimy mieć ich sporo - myślę, że 1 000 to minimum - + te co będą rozkładane też na stołach w trakcie warsztatów razem z długopisami - musimy ogarnąć liczbę uczestników warsztatów. teczkę z planem dostanie też każda firma współpracująca z nami, przydadzą się katalogi DK 2008 dla każdej także i obietnica wysłania katalogu DK 2009 - trzeba napisać do Wawy żeby nam je wysłali.

długopisy:
conajmniej tyle co teczek. długopisy będą także na warsztatach, będą razem z teczką i agendą rozdawane, będą na stoisku NZS, które przyjedzie we wtorek Razz zainteresowanych odsyłam do Biura, jak już je odbiorę Razz

balony
w tamtym roku fajnie wyglądały na stoisku - nie wiem ile zostało, ale jakąś tam ilość możemy zamówić, ewentualnie dogadać się z wawą, że kupmy od nich jak zamówią

kubki i inne
może jako nagroda w konkursie jakimś? albo co jest lepsze - po każdym warsztacie i evencie - ankieta, ankieta dla nas - co sie podobało i czego brakuje w DK i ankieta dla firm - np test znajomości marki itp. razem z ankietą ludzie wrzucają info o sobie - dla nas baza do mailingu, a dla nich okazja do wygrania - kubka, pendrivea, koszulki, wycieraczki aiesecu...

to takie moje przemyślenia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemoo




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:23, 14 Gru 2008    Temat postu:

Proponuje szybko skontaktować się z koordynatorem krajowym i zapytac się co oni nam dadzą - balony, dlugopisy, plakaty, teczki? jakie ilosci?
trzeba te gadzety podzielic na te ktore beda mialy logo i te bez loga sponsorów.
katalog dostałem tylko jednen i to z trudem - mozna tez zapytac czy podeslą więcej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Berenz




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:25, 14 Gru 2008    Temat postu:

Dzwoniłem do Wawy

1) plakaty - dostaniemy z wawy ok 100 - 150 - indywidualne dla każdego regionu. Do końca lutego przedstawiamy nasze harmonogramy i loga, wysyłamy, potem wkłada się to do takiego fajnego dużego garnka miesza (5 min non-stop) i dostajemy ładne plakaciki.

2) inne gadżety - nie będzie przyrządu do masażu #2 :/ wszystko zalezy od tego ile kasy dostaną od sponsorów (4 jest zainteresowanych: E&Y, BGŻ, Żywiec, Era) - wtedy dostaniemy notesiki, długopisy, harmonogramy itp

3) Katalogi zostały wysłane we ten wtorek, na Przema Smile jest ich około 50 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Agg




Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:32, 14 Gru 2008    Temat postu:

skoro ładne plakaciki dostaniemy, to w tym momencie szacunkowo mamy:

ulotki, jednostronnie drukowane A6 1000 szt. ok 300 zł

teczki, 1000 szt. A4 ok 1000 zł

kubki [http://www.drukpoznan.pl/index.php?cat=67], pierwszy z brzegu, za 36 szt wychodzi 430 zł co daje ok 12 zł za kubek

długopisy w zależności jaki model model trzeba liczyć ok 1300-1500 zł za 1000 szt


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Agg dnia Nie 23:32, 14 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemoo




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:50, 15 Gru 2008    Temat postu:

W obliczeniach trzeba jeszcze uwzględnić region - niestety oni strasznie się obijają...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aaa4




Dołączył: 18 Lut 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:25, 18 Lut 2016    Temat postu:

hej:))))

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dk2008.fora.pl Strona Główna -> Promocja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin