Forum www.dk2008.fora.pl Strona Główna www.dk2008.fora.pl
Drogowskazy kariery 2008
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wyniki pracy zespołu ds. fundrisingu.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dk2008.fora.pl Strona Główna -> Fundraising
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateusz.Jaroc




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska // Poznań

PostWysłany: Czw 4:18, 11 Gru 2008    Temat postu: Wyniki pracy zespołu ds. fundrisingu.

Po naszym spotkaniu na skype wyznaczyliśmy sobie zadania i określiliśmy ich czas wykonania. ogólnie mamy 3 daty deadlineowe 10.12 / 19.12 / 9.01. po każdej z tych dat będę wrzucał info o tym co zrobiliśmy.


10.12.2008
1) Mamy gotowy opis programu Drogowskazów Kariery (plik PDF)
2) Stworzyliśmy ofertę dla sponsorów (plik PDF)
3) Zebraliśmy kontakty do 113 firm regionalnych i 38 ogólnokrajowych (plik Excela)
4) Nawiązaliśmy kontakt z 4 studentami którzy osiągnęli sukces i będą gościami debat w drugim tygodniu - wszyscy są chętni do udziału w DK 2009.

W linku zestaw plików do tego co do tej pory zrobiliśmy.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Berenz




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:56, 11 Gru 2008    Temat postu:

no i zjebiaszczo Smile świetna robota! zasłużyliście na prezenty Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateusz.Jaroc




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska // Poznań

PostWysłany: Nie 14:41, 18 Sty 2009    Temat postu:

Fundrising do 22.01 będzie miał obraz zainteresowania DK i mniej wiecej będziemy mogli określić ile firm chce wesprzeć nas finansowo. Dlatego przydała by się wstępna wycena kosztów na Promocje i na Logistyke tzn. na wynajem sal.

Dobrze by było jakbyście to zrobili do 23.01 (piątek). Dajcie znać czy jesteście w stanie coś takiego zrobić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Agg




Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:50, 18 Sty 2009    Temat postu:

wstępna wycena już jest, natomiast nie do końca mamy zdecydowane co wśród podanych rzeczy z pliku będziemy zamawiać - natomiast myślę że do podanego terminu sie wyrobimy. poki co, mogę przesłać Ci plik w wersji roboczej.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Agg dnia Nie 14:51, 18 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateusz.Jaroc




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska // Poznań

PostWysłany: Nie 15:38, 18 Sty 2009    Temat postu:

macie czas do 23.01 wiec zróbcie to w wersji ostatecznej ;] i do piątku czekam na mejla: [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dk2008.fora.pl Strona Główna -> Fundraising Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin